Min stora kärlek ligger på sängen!

tjuhu bloggen!:D

Dagen har varit jättebra idag! Jag och mamma åkte ner till stan idag och hade en jättetrevlig shoppingrunda! +fika på donkan!
Och idag mina käraste läsare har jag handlat min kärlek!! ja, det är sant och den ligger på min säng just nu!!!
I'm so happy!!!

Här kommer några bilder på mig och min kärlek! ♥


Complete size!

Close up!

I LOVE IT!!!:D
mamma köpte även ett par leggings till mig och hen BH(med löstagbara axel band) som jag föll för också! Tack mamma! ♥

Vi har även tittat på presenter till Tindran(kusin) hon fyller ju redan 1 år nu på söndag! :D

resten av dagen har hag bara tagit det lungt! :D skönt!

vad har alla haft för sig? :)




Kommentarer
Postat av: moa

men du sparar väl fortfarande pengar till resan hoppas jag? :o

2009-09-27 @ 22:45:09
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh! Superfint ju! :D Jag har shoppat lite jag med :D Saknar er! <3

2009-09-27 @ 23:15:38
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0