Finaste milla<3

MILLA! jag hittade bilden på oss du ville ha..eller den jag trodde jag tappat bort..du vet?:P
Då kan jag samtidigt skriva några rader om hur lycklig jag är över att ha dig nu när ni har bilden att titta på ;)

Du är en av de bästa vännerna jag någonsin haft!!! Det är inte många som är i topp på min lista men du är definitivt en av dem! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Seriöst! Du betyder massor för mig och jag hoppas på att vi kommer hålla kontakten livet ut! Det känns som att jag kan prata med dig om allt och du finns där när jag verkligen behöver dig! Hoppas du själv vet hur mycket du betyder. Ingen, ingen kommer ta din plats som den underbaraste vän jag har, som du befinner dig på just nu!

Jag älskar dig oerhört mkt pumpkin! Det går knappt att beskriva<3<3<3<3<3<3



Kan skriva så mkt mera men då kanske någon snor dig ifrån mig! <3(a)


Kommentarer
Postat av: Helena

Awh! Fin bild :D

2009-09-20 @ 21:03:38
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Milla

Aaaw (a) Du betyder mest för mig darling och kommer alltid göra! Skulle inte klara av att förlora dig vill jag lova! Utan dig, ingen Milla (a).. Love you pumpkin <3

2009-09-21 @ 10:20:33
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0