Gucci eller Prada

WOHO!!!! jag och lampan planerar att åka till Paris!! saknar det stället massor! Vilka vill följa med? Ju fler desto  roligare! :D Fan vad härligt, älskar den staden! Många minnen därifrån<3 Det är inte helt säkert att vi ska åka men vi funderar på det..det är ju pengarfråga och såntdär.
Jag ska iaf försöka att hålla i mina pengar nu! jag får klara mig på det jag har på kortet i några månader, så lägger jag undan studiebidraget och min lön. Får se hur det blir med pengarfrångan nu också pga. olika anledningar.

Men Paris är iaf en plats jag vill åka tillbaka till! Det är så underbart mysigt där!!!!
Och Champs Élysée, bästa shoppingsgatan ju!! "Gucci eller Prada, det är den stora frågan!" hahah!
Jag hoppas innerligt att det blir av. Om inte nu i vinter så iaf någon gång här i framtiden.
Jag med flera har så många saker på gång här nu, sista året på gymnasiet och alla ska gå enskilda vägar så det är mycket jag vill hinna med. Men måste nog tyvärr välja bort lite saker. Men det komemr ordna sig iaf så att jag blir nöjd iaf! Jag ska ju inte hinna med allt för att göra alla andra nöjda utan bara göra dem sakerna som verkligen känns mest tilltalande och viktigast!.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag följer mer än gärna med! Paris in my heart 2! <3

2009-09-06 @ 18:26:22
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: moa

ååååååååååh jag längtar! hoppas verkligen det blir av <3

2009-09-06 @ 21:13:49
URL: http://milkymoe.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0