hem ljuva hem!

Nu har jag vart hemma från praktiken ett tag, SKÖNT! Det känns som att den här dagen har varit hur lång som helst :O Men det gick bra ändå. Slapp iaf kransarna idag, skulle ha fått massa taggar i fingrarna annars:P Istället så fixa jag rea-hörnan. Så mkt skit:O haha

Just ja, igår fick jag min käraste klänning! Den är helt underbar men lite stor bara. Det fixar vi till när syrran kommer hit nästa gång! Nu behöver jag ett par skor till så är snart "klädvägen" till studentdagen klar. Men behöver ju fortfarande komma på hur min look ska se ut och så! :) längtar!


Fredag imorrn! hoppas dagen bara flyger förbi! Jag och freja har iaf lite att göra så får se vad som blir efter det :P
hahaha, idol idag <3



Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0