inte mycket på hjärtat

hallojj!
Har egentligen inte alls mycket att säga om dagen. Den har varit jättelugn. Det första som händer imorse när oscar kommer så börjar han skratta åt mig! Om en samtal eller 2 jag ringde till honom om igår. haha, jaa. det har varit en vanlig dag på praktiken. Jag och Freja hade väldigt kul idag! haha, vi skratta typ hela dagen! :D Vi får sen hur det blir imorrn:P

Skönt att komma hem iaf efter en lång dag! Nu sitter jag bara här, sprendrade tiden innan framför tv:n. Jag ska nog sussa ganska tidigt ikväll. YAY!!! fredag imorrn! hur skönt som helst ju:D Love it!

har alla haft en bra dag? :)

just ja! Imorgon på praktiken ska vi ha en solitär tävling, jag och freja:P

Kommentarer
Postat av: Helena

Här har dagen vart super! Är så lättad över att den första tentan är över, klar och finito!

2009-09-24 @ 22:52:12
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0