Jättesött!

Det har varit en ganska skön dag idag! :D 1 lektion! Känns som om att det bara var till skolan och sen hem direkt:P Men det var skönt ändå:D Jag städade mitt rum idag och jösses vad massa skräpsaker man har :O måste fortsätta och fortsätta rensa. Sen har jag bara haft det bra framför tvn:D haha

Efter maten så åkte jag och mamma till Tuna Park för att shoppa present till Tindra som fyller nu på söndag! :D Ååååh, vi hade jättesöta saker:D Men ska inte försäga mig innan söndag:P

Snart börjar idol också! ;D har aldrig varit såhär "beroende" eller vad man säger av idol förut men nu i år så blev det bara:D haha

vad har alla haft för sig idag? :)

                         

Kommentarer
Postat av: Inez

sv: Tack för din röst :)

2009-09-29 @ 19:28:48
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vill också till Tuna Park! :/

2009-09-29 @ 22:53:02
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0