skönt med fredag!

alltså guuud vad skönt med helg! :D ååh!!
Jag känner att jag verkligen är trött! Jag har varit på praktiken idag och det har bara gått bra! Jag, Freja, Hanna och Linda har kört superhårt idag! Det har vart full rulle i kassan nästan hela tiden och sprungit fram och tillbaka! Det är ju skördemarknad imorgon och där ska Annica stå och sälja massa saker vi packat ordning till henne. Vi(jag och freja) skulle hjälpa Oscar att packa bilden lite snabbt och såklart skär jag mig! Hur lyckas jag? Gör alltid illa mig på praktiken, på ett eller annat sätt. Och det svidersom bara den :(

men så skönt med helg :D Vi ska vara hemma, röja på tomten och så. lite inne också..kanske skulle behöva städa garderoben..hehe. ni vill inte veta hur det ser ut där xD Jag kanske ska flirta lite med mamsen om hon vill åka ner till stan med mig så jag kan köpa min klänning jag förälskade mig i:D vi får se:D

Hoppas allas dag har varit super :D

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0