Stark mamma

Nu har jag och mamma just kollat på dokumentären som gick på 5:an. "Åttlingsmammans otroliga liv". Väldigt intressant faktiskt. Nadya Suleman, som det stog om i tidningen förut, fick åttlingar av 6 st nerfrysta embryon. Hon har sammanlagt 14 barn och är ensamstående. Alla 6 barn hon hade innan är provrörsbefruktade och hon hävdar att alla kommer från samma donator.
Jag tycker att det är väldigt starkt av denna "octomom" som hon kallas för att hon klarar av att ta hand om alla barnen, jag skulle känna att jag inte skulle räcka till.
Jag tycker iaf att den dokumentären var bra och att Nadya förtjänar en eller flera guldstjärnor!
Och en sak till, är folk galna eller?! Hon har just fått barn och alla slänger sig för att få bilder och försöker bryta uppgarageporten och massa! Shit alltså:O





Idag har jag ju jobbat på praktiken, inte alls mkt att göra men är grymt trött ändå! så det blir att krypa till sängs snart. Sköööönt!


Vad har alla pysslat med idag? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag var faktiskt i skolan igår och den så köpte jag äntligen min ring. På kvällen tränade jag! Och idag blir det hemstudier, åka till Siba och städa!

2009-09-02 @ 10:03:33
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0