wonderful day

Dagen började med att jag och milla skulle åka/ in tidigare till stan för att möta madde. Men så blev icke planerna för att madde inte svarade på våra sms och när vi ringde. Så jag stannade hos milla ett tag och sen gick vi till skolan, det visade sig att madde fick skjuts.
Väl i skolan. På svenskan, hallå, snälla skämtar ni med mig? :O Det är väll ingen jäkla sånglektion! Tror ni inte att en liten del av klassen sitter och sjunger! VAFAN!!! om ni kommit på er stora passion var snäll och framför den inte framför mig..det lät ju inte så bra från en viss person..! jättebabyn om det ringer en klocka för er närmaste! :P

Jag och milla cirkulerade på stan en stund efter vi slutat och suktade som vanligt efter kläder, skor och allt annat vi inte kunde köpa! Finns det någon rik person därute som skulle vilja ge mig allt jag pekar på? (a)

Och som vanligt så är det ju så mkt mer man stör sig på i skolan...If you know what I mean...riktar det till milla och madde om du läser här. :P

ne, nu ska jag nog plugga lite? har ju ett litet projekt på paint att göra ;)


me and my pumpkin<3



puss på er!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0