10.04.08

God kväll kära ni! :)
Just nu sitter jag och lyssnar på aqua och bara njuter av lungnet!
Idag har jag och milla varit duktiga! vi skulle ut och springa men först var vi en sväng till Tuna Park för att köpa nya strumpbyxor tills på lördag sen var vi ute från halv 5 iaf till halv 7, på ett ungefär.
Vi var ute i kronskogen sen så kom vi till parken zoo sen nyfors för att hämta lite saker hos lampan och sen till myrtorp! Duktiga vi! Det blev en massa snack också:D

ååh! jag måste bara säga att jag vill se mera av The Vampire Diaries nu! Dagens avsnitt hade världens spännande slut! och då vill man bara ha mera..iaf jag (a)

Nu ska jag försöka titta på en film på nätet..får se hur det går:P




Hur spenderar ni denna kväll? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh ja eller hur jättespännande slut! Gud vad duktiga ni har vart, sprunigt och allt. Jag ska nog göra det i helgen om min förkylning inte blir värre :D

2010-04-09 @ 19:33:10
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0