cooooola sug!

Mmmm, så gått efter jag fått i mig lite coca cola! Fick världens sug när jag kom hem.
Det ser ut som det rengnar ute..suck! varför kan det inte vara fint hela tiden för? fast jag kan ju medge att det blir en fräch lukt efter en rengnskur. Det kan rengna med måtta:)


Jag lyssnar på en spellista jag fick av milla, vi har planerat studenten lite, med flaket, musiken, elverket osv. Så alla i klassen har fått i uppdrag att samla ihop låtar som vi vill ha med på flaket. Inte alls långt kvar nu ju:O..det är typ hm..45 dagar kvar till studenten...inräknat med helg så antal skoldagar är det..33 med studentdagen!:D nu längtar jag ännu mera! :D

Frågan är bara vart jag ska ha min studentmottagning...förslag någon? :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att det närmar sig med studenten!!!Min gräsmatta finns ju här :) Kram

2010-04-28 @ 18:46:14
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

cola är så fruktansvärt gott :D

2010-04-29 @ 19:28:50
URL: http://etalvis.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0