härlig kryssning!

hej hallå!
Kryssningen var helt underbar! Vill jättegärna tillbaka! :D vi dansade en massa och hade jättekul:D orkar inte skriva allt här men om ni undrar över något så är det bara att fråga:D

Bussresan hem var galen och livat! Det började med att våran buss åkt utan oss...den var full för att busschafförerna inte tittar på bussnummret alla ska åka med. Och sen säger alla andra bussar till etuna att vi inte får gå på! Gissa om vi var glada!? Efter att ha sprungit runt över hela parkeringen så hittar vi en buss som ska med till etuna! YAY!!! alla sprang på bussen och alla fick plats! Bussfärden hem var väldigt livat..haha!
Vi gjorde ett stopp i strängnäs för det var en kille som spydde i sömnen och polisen kom och hämtade honom.
Innan strängnäs var det nästan helt tyst i bussen och efter strängnäs snackade alla!

Jag är jättenöjd med kryssningen och jag skulle ångra mig jätte mycket om jag inte åkt! Tack till milla, madde och elijah som gjorde min helg! + massa andra folk:D och självklart alla på bussen! <3

Denna dag har varit sisådär. vart jättearg då vi fick veta att våran föreställning till musikalen Fame blivit inställd! Jäkla skolstyrelse säger jag bara! GAAAH! jag SKA gå imorgon! jag SKA komma in! så det så!

hoppas att era dagar varit bra :) puss

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0