Härliga dag

God kväll alla där ute!

Nu har jag nästan nyss kommit hem igen!
Satt på strömsholmen idag med milla och bara tog det lungt i solen och det var sååå underbart skönt! Senare bestämde vi oss för att åka hem och byta om sedan gick vi en 3 timmars lång promenad till borsökna och runt sjön, sedan tillbaka! Det var jätte härligt! Älskar det:D

Milla och jag :)

När jag hade kommit hem så käkade jag mat sen ville milla ut till strömsholmen igen och ut i solen. Vi åkte/gick dig och snackade en massa sen kom bojan och gjorde oss sällskap! haha, kul! och det var verkligen vårkänslor men det blev så kallt på kvällskvisten.

Nu väl hemma i sängen ska snart duscha så jag orkar upp imorgon för att duscha!
Hoppas det blir lika underbart väder imorgon som idag!:)

Hur har eran dag varit?
Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Den där bilden på er är så jädrans fin!

2010-04-26 @ 23:04:36
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0