idag idag idag!

God morgon alla glada! :D
Idag är jag superglad för idag ska vi åka på studentkryssningen :D Så jäkla kul! Jag tänkte att jag går upp lite tidigare så jag hinner med allting!
Igår så färgade jag håret, tänkte att jag aldrig skulle hinna det idag! Min lista är redan lång xD Frågan är bara..kommer jag få plats med alla saker i  min resväska? Jag vet vad dem flesta säger, "Men ni ska ju bara vara borta 1 natt :O". Ja men mycket kan hända under den natten ;P haha


Nu ska jag käka frukost och sen dra igång med min lista till skön musik! Härligt!
Det är också härligt med vädret..vi får se i eftermiddag hur det blir med det där askmolnet som troligtvis ska komma hit:P

PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP!

Kisses än hugs

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0