Tisdagsmys

Nu har det börjat! TISDAGSMYSET!:D
Varje tisdag är det uppraddat med en massa bra serier som jag bara måste följa! Allt går på kanal 5 så behöver inte ens lyfta på fjärrkontrollen :D Och körsbäret på grädden, Ugly Betty börjar sin sista säsong idag! :D YAY! *happyface*
Just nu är det första pausen av Ugly Betty sen är det Desperate Housewives, sen Cougar Town och slutligen Christine!:D Fast brukar alltid spela in Christine för inte alltid jag har lust att titta på det, lite trött och sen vill jag kolla lite till pa datorn! :P

Idag så hade vi Islam provet och det gick nog bättre än vad jag väntat, hoppas jag!:O Det visar sig nästa vecka:)

Ne nu börjar det igen, vi hörs senare :) kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna för ett bra resultat på provet älskling!!!!



SV: Jadu, jag köpte mina produkter från Garnier på Ica Maxi och då hade de kampanjpris.. då kostade de runt 40, men jag tror att de går på runt 60-80:- beroende på var du handlar!

2010-04-27 @ 21:24:27
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0