valborg!

Idag är det valborg! Våren är snart här och jag ska spendera kvällen med mina underbara vänner! :D

Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig :S Ska nog köra på strumpbyxor och sedan ha jeans med mig om det blir för kallt! Ikväll ska vi vara hos Elijah, Maddes kille, som bor i stora sundby...ute i skogen:P hehe, hoppas vi hittar hem sen också:P


Det ska bli riktigt trevligt faktiskt! Vad ska ni hitta på för mys ikväll? :)

ne, nu måste jag fixa mig så jag hinner till milla i tid! Ha det bäst! puss

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Hej fina, hoppas din valborg var supertrevlig!



Jag är tillbaka med bloggen och det känns jättebra att blogga igen :)



Kram<3

2010-05-02 @ 13:03:02
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0