Man måste ju vara lite stolt över sig själv

NANANANANA STÄDA!!!!!

Idag börjar ju skolan för de flesta..men inte för mig..måste faktikst erkänna att jag saknar det. Jag menar..tänk om jag inte får något jobb eller så, då går jag bara hemma och tråkar! Kommer sakna läxor och prov även fast man inte gör det när man väl går i skolan. Läxor, prov och uppsatser är ett slags bevis att man faktisk kan göra saker och skriva saker rätt och det får iaf mig att bli stolt över mig själv. Så en del av mig kommer faktiskt sakna det.

Jag har just städat hela lägenheten och det är jag också lite stolt över! skrubbat, dammsugit och dammat! Tänkte brygga kaffe till mamma också så hon kan komma hem och koppla av för hon har jobbat massor hela veckan..övertid.

I morgon ska jag träffa Malin! WOHO!!!! Hon har varit saknad denna sommar!<3

Nu ska jag nog ta en dusch sen kanske något att äta.
Ha det bäst!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0