The Voice 10'

You spin my head right round, right round, When you go down, when you go down down

I fredags så var jag och min syster Helena på The Voice 10' i Sthlm! Det var helt awesome och ångrar inte en sekund av det! Alltså jisses, stämningen var ju helt underbar! Jag tog ett tåg vid 4 från eskilstuna och det tog hen halvtimme längre för att vi åkte via västerås. Jag kom till sthlm vid halv 6 kanske och jag skulle till en Burger king. Det var enkelt tänkte jag för Burger king var ju precis där vid ingången men där hade jag ju fel, självklart finns det ju flera. Jag hade prompt bestämt mig att jag skulle hitta den BK vi pratat om och det gjorde jag tillslut också!

Jag träffade Helena vi låste in min väska på centralen och skulle gå till Kungsan för att käka. Men vi hade ju lite att välja på och alla var inte inom vår budget men tillslut så bestämde vi oss för Coffehouse Of George. Det var sååå mums! cesar kycklingsallad! MUMS!

Sen var det dags för the voice och vi gick in i folksamlingen. Där hittade jag ett par kompisar, JP och Tim. Helt förvånad över att de faktiskt stog där:P Vi fortsatte in i folksamlingen, Helena och jag och hittade en plats vi tyckte var bra. Men ni vet väll hur det är på konserter? Det blir alltid en lucka framför en så man kan alltid komma närmre! :)









Lazee var där


Quincy Jones (mitten) var där. Han har skrivit
många låtar till Michael Jackson.

Syster


Sean Banan! Skaka rumpa!!!!


Flo Rida

Flo Rida kastade ut signerade tröjor, handdukar,
smycken och sina skor i publiken.


I den röda ringen någonstans står vi!

Härlig helg som vanligt med syster! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skoj ni verkar ha haft, underbart med konserter!

Gullig du är...ja Tindra är helt underbar och supergullig:) hahahaha Vad kul det var att träffa dig hos farmor idag!!! Kram Anna

2010-08-18 @ 20:11:20
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0