ding ding ding, ett inlägg kommer lastat

hallo!
Woho, 2 inlägg på en kväll! de ni ;)
Just nu har jag superont i ryggen...:( Ska snart lägga mig i min säng fast natten kommer väll gå jättesnabbt så det blir väll bara att gå och lägga sig sen upp igen.

Nu ser jag att mamma kommer hem! Hon har jobbat kväll på sport hotellet...hon slapp iaf gå hem! Snällt av dig Janet som ville skjutsa hem min käraste mor!

2 Långa dagar innan jag får åka till tälje och träffa helena och jimmy! Hoppas dagarna går snabbt! :) Saknar er även fats det var 3 dagar sen vi sågs! <3

Men nu! alla fina människor! ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig och hoppas på att min rygg blir bättre tills imorgon!

Puss och godnatt<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0