hej igen

Hello bloggen!
Long time no see..

hehe, har inte vart så aktiv med bloggandet på senaste tid..Men jag har haft fullt upp och sen har jag helt enkelt inte haft lust och ork att skriva något:P Men nu så kommer det några rader!

Nu har vi flyttat..Buhu! saknar huset som bara den! Men det är väll helt OK att bo här också när man ställt om och bott i sig trots att det inte är ett hus. Mitt rum börjar komma i ordning och imorgon ska jag skriva ut foton till mina ramar som ska stå på mina nyuppborrade hyllor!

Skolan är som vanligt och praktiken också..det som är speciellt denna vecka är att det är bröllopsmässan och så ska vi gå ut på fredag, studentfesten, Glitter och Glamour! Det blir nog skitkul får vi hoppas:D Måste köpa in allting imorgon som jag ska ha då så kan jag försöka ta en bild och lägga upp här:)
Det jobbiga är att jag börjar tidigt på torsdag och fredag..sen ut på fredagkvällen och sen ska jag börja i torshälla kl 7 på lördagen åker härifrån kvart över 6) sen börja tidigt på söndagen också! haha, så jag lär vara rätt så slut på måndagen!

Men det blir nog bra tillslut! :)

Nu ska jag och mamma titta på film, 13 snart 30!
Hoppas att alla har det prima!

Bisou

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad kul att "se" dig igen!!! Kram

2010-02-01 @ 21:02:02

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0