inte mer snö!!!! :(

Hejsan hoppsan!
Hoppas ni har det bra därute! :) själv börjar jag bli hungrig...IGEN!:O könns som att jag ätit hela tiden mestadels av dagen. hm...undrar vart detta leder?:P

Idag var det ju praktik och jag fick träffa linda igen! :D hahaha, vi har haft kul hela dagen. Jag har gjort brudbuketter idag med efter varje jag gjort(gjorde 3 st) så var jag tvungen att slakta dem för att jag skulle ha blommor till nästa. Jag tränade inför morgondagen då vi ska ha ett stoooort bröllop att förbereda inför. Jag ska få göra brudbuketten:D Det ska bli skoj!

På kvällen så åker jag till tälje men nu som alltid börjar den där känslan om att jag lämnar mamma själv krypa sig inpå mig. Men jag ska inte tänka på det så för min bror är hemma och sen ska hon gå ut med sina jobbarkompisar på lördag och ha kul! Så jag tänker ha lika kul i tälje!:)
Läste dock på nyheterna att det ska komma massa snö..hoppas det inte blit något med tågen så jag inte kommer iväg eller att jag fastnar på det :O Här är länken till nyheten...

http://www.aftonbladet.se/vader/article6635920.ab

Nu ska jag göra mina mackor tills imorgon! Hoppas att eran dag varit super! :D <3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0