I love Tälje!

hej hopp!
Just nu befinner jag mig i tälje..eller det har jag gjort sedan i fredags! :) Älskar att vara här!
I fredags gjorde jag en brudbukett på praktiken, jag laddar upp den här sen när jag lagt in bilderna på datorn hemma. När jag kom till tälje så gjorde vi en jättegod kycklingsallad och sen tog vi det bara lungt framför tv:n!
Igår, lördag, så var vi en sväng ner till stan och bytte in ett par byxor jag ångrat att jag köpt..fast jag köpte ett par andra, heheh! XXS :O förstår inte alls hur jag kom i dem för den strl brukar jag ju inte ha!:O men dem var väldigt stretchiga.

Idag, söndag, så har vi mestadels haft mys framför tv:n och tittat på Sex and the city! Vi gick en sväng till coop forum i kylan och käka subway, fy vilken dålig service:O inte alls som hemma i etuna! Vi köpte även lite smått och gott med oss hem!.

Nu sitter vi och tittar mera på Sex and the city och ska käka glass med choklad sås!:) Jimmy sitter frustrerande och försöker få ihop ett pussel som vi började med men tröttnade på...jag

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0