2010- ett nytt årtionde

Hej alla fina människor där ute!

Jag ville bara titta in här och önska alla ett riktigt, riktigt, riktigt Gott Nytt År! Det är ju inte bara ett nytt år heller utan även ett nytt årtionde också! Nytt år, nya möjligheter! Min vår, 2010 kommer nog vara hur kul som helst då jag fyller i mars, studentkryssningen, fixa tatuering och studenten och förhoppningsvis en massa massa mera event! Jag hoppas att alla hade en lika underbar som jag! :)

Kvällen spenderades mest med lampan! Vi träffade senare milla och anna på en fest typ vid cyckel benny! haha:P där befann sig även moa! Det var faktiskt kul! Men vi ångrar lite att vi inte började dricka tidigare då typ alla var fulla när vi kom och vi inte druckit en droppe!:P hehe. Men jag skulle inte velat gjort kvällen mer annorlunda än vad den var. Det blev som det blev och det blev tipp topp! :)
Vi träffade också linnea och sarah, haha! vad roliga ni är ;P Senare gick vi runt lite på stan och blev nästan attakerade av fyrverkerier och snackade med massa folk! Sen hem på en liten efterfest hos lampan! :) Vi träffade också polisen! :P Sen gick vi och la oss vid halv 5 tiden.

Nu har jag delat med mig lite av mitt nyår! Hur var erat? :)

Nu när det nya året har börjat så ska jag försöka komma in i bloggandet igen, jag tog ju en paus innan jul och så men nu hoppas jag på att det är lätt att komma tillbaka. :)

Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: Helena

SV: Gott nytt år till dig med älskling!



Nawh tack så himla mycket! Givetvis så kan jag sy din klänning om du inte hittar något. Men då vill jag ha lite tid på mig så den blir snygg.. och du får köpa tyget xD och jag vill mäta dig och så :D PUSS!

2010-01-01 @ 19:16:21
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: the lamp

halv 5? haha mycket senare än så var det lilla vän. typ kl 6, vi träffade killarna på stationen typ halv 5 ;)

2010-01-02 @ 22:58:43

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0