the weekend!

Hej svejs!
haha, det var inte så lätt att komma in i bloggandet igen ju :P
Denna helg har jag packat och sen varit ute på O'learys med milla! där träffade vi lampan, linda och linnis med flera. Det var massa folk där! helt smock! Men vi hade väldigt roligt..tycker jag iaf! :D
Vi shottade salmiak shot! mums! :P
Men blev lite smått irriterad när vi skulle hämta ut jackorna! Typ alla trängde sig och det var ngn brud som hoppade på linda:S Sen kommer det en kille och säger "ursäkta! ursäkta! ska bara hämta ut min jacka!" ja, men vad tror du vi ska göra då? :O gaaaah!
Jag skulle ta nattbussen hem med linnis och hennes kompis med dem var fast i jackkön så jag fick åka själv :/ Gillar det inte så speciellet mkt.

Idag har jag packat mera och sen var vi till lägenheten och monterade ihop min säng! :D


voila! :D  me like it!

När vi kom hem tog jag det bara lungt sen tittade jag och mamma på Bones! det blir väll bedtime snart också! ;P

Hoppas att alla har det superfint!

bye!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0