Jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!

Nu har jag tagit studenten och det var helt underbart!!! Jag vill ta studenten igen! Känslan minuterna innan vi sprang ut går inte att beskriva! Alla var uppe i varv och när vi såg alla nära och kära till alla studenter på skolgården så kändes det ännu mera verkligt! Det var sååååå underbart!

Dagen började med campangefrukost, sen begav vi oss till skolan på tebjudning, foto, lunch på harrys, betygutdelning, sista avslutningen i aulan, fönstertitt och sen sprang ut i ett hav fullt med stolta släktmedlemmar, det var helt galet! Milla hittade sin pappa och försvann och där irrade jag runt själv, helt plötsligt hör jag att några ropar mitt namn och vänder mig om...Där står dem! Min underbara släkt! :D

Flera tusen tack för att ni kom och uppvaktade mig!<3

Paraden och flak åket gjorde studenten till mer verklig och det var skitkul! :D Alla studenter skrek, dansade och sprutade alkohol på varandra! Kan det bli bättre?

På mottagningen så möttes jag av släkten och hade jättetrevligt! Lite synd på vädret bara men eh, jag tar bara studenten 1 gång! :D

På kvällen åkte vi limousin till lokomotivet där festen var! Jag vill ha tillbaka dagen ännu en gång bara för att uppleva känslan igen! Men Jag får hålla kvar känslan med hjälp av alla bilder och alla jättefina presenter!

Tack ännu en gång! :D <3


Jag, milla och madde<3


Milla och malin! <3


Jaaaag!


Flera bilder kommer när jag har fått bilder från alla! Jag lovar! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att du är nöjd med din dag. Du är bäst!!! Kram Anna

2010-06-14 @ 18:29:20
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Stora grattiskramar fina du!! :D

<3

2010-06-14 @ 18:45:43
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0