solen skiner och gör mina dagar!

Vad härligt med solsken! Jag älskar det! Idag har jag och mamma varit i vilsta och solat, så skönt!
Jag är mycket tröttare nu om dagarna för att jag jobbar om nätterna så det blir inte mycket sömn direkt. typ 4-5 timmar eller så. Det känns inte kul att ligga och sova bort hela dagarna då det är sol så då blir det att jag går upp tidigare:) Det blir så skönt sen när jag får sova hela nätter..lite mer än 3 veckor kvar bara! :)

Imorgon blir det först till att jobba(natten) sen ska jag och bror träffa pappa och jag tror det blir sol och bad. Sen får vi se ifa elli kommer hit imorgon eller fredag. Hon är lite svår att få tag på..hehe. Får väll ta och slå en pling!

ojoj vad klockan går och snart är det dags för sängen så jag orkar upp inatt!

Hoppas att allt är prima med er i solen! :)

Kramar

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0