Äntligen klar

Nu är jag äntligen klar med alla arbeten, det är bara ett prov kvar! Men det går förhoppningsvis bra det med!
Nu är jag ensam hemma och jag har världens huvudvärk och det känns som att jag somnar snart. Dagen har inte varit så värd...vi gick till skolan fick reda på att det inte var lektion utan moderaterna höll föredrag i aulan..vi gick dit med dörrarna var låsta och sista lektionen var också inställd. så till skolan och sen ingen lektion. ingen bra info från eskil där.

Jag och milla satte oss på störmsholmen och snackade. Sen på vägen hem bokade vi klipptid på El Pelo..några förslag på hur jag ska klippa mig? vill dock behålla längden så mycket som det går.

Nu blir det soffan för mig. är helt slut...kanske somnar, vi får se! är iaf glad att arbetena är klara! :)


kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad du är duktig som jobbat på så hårt med pluggeriet, klart du ka vara stolt! Tror att mamma/mormor jobbar till 16:00 på sö. Sköt om dig! Kram

2010-05-24 @ 20:23:37
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Min helg var underbar!

Du är supersnygg på bilden gumman!:-)



Ha en fin tisdag<3

2010-05-25 @ 08:48:44
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0