Det är jobbigt..

Nu är det snart dags för sängen...både skönt och lite oroendeväckande. Jag brukar inte kunna slappna av så bra dagen innan en praktikdag. Det känns som att något kommer hända eller att allt kommer gå fel osv. Det är jättejobbigt för mig. Folk tycker att jag borda ha vant mig efter 3 år..men riktigt så lätt är det inte. Jag tar åt mig, tar åt mig av allt. Om det händer något så finns det i mina tankar hela dagen även ifa det går bra efter det. Det är så jobbigt så nu längtar jag bara till studenten!

Hoppas att alla haft en superbra dag! Mestadels har jag legat i soffan och haft mys!

Nu tackar jag för mig och säger godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Det kommer gå bra gumman! :)

Sov så sött<3<3

2010-05-19 @ 23:29:18
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0