Fredagsmys!

Home sweet home!
Nu är jag hemma efter en lugn men ändå lång dag på praktiken. Det är så skönt att vara tillbaka i torshälla igen men det var synd att det bara blev 2 dagar med linda :/ måste vara inne i stan i två veckor men allra sista veckan ska jag vara i torshälla och vi kommer ha det så kul:D

Jag är helt slut! så jag ska faktiskt tappa upp ett bad och bara drömma mig bort bland bubblorna! Sen vlir det mys framför tv:n!

Vad ska ni ha för er ikväll?:)


"De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör
Snart e de fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys
En soffa o ett ljus ett bord med massa gott
Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt"

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Ha en mysig fredag! <3



Jag ska nog tar det lungt ikväll, med god mat och film!:)

2010-05-07 @ 19:54:26
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh! Myspys fredag ;) Det ska jag och Jimmy med ha. Tacopaj och chips! hihi!



SV: Men det gör inget ;) För det där var kanske inte heller premiär invigningen.. den måste ju ha vart första gången vi satt efter jag fixat den xD PUSS my love!

2010-05-07 @ 20:58:08
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Helena

SV: JOHO! :D Kanske inte på bilderna men jag såg Sara gosa med honom lite...



Klart du får! Säg till när du har tid :) Blir jätteskoj saknar dig massor <3 Puss!

2010-05-07 @ 23:13:09
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0