knyta sig

Nu mina kära vänner ska jag alldeles strax krypa ner under täcket och sova! Underbara sömn! Måste nätterna gå så snabbt?! Jag skulle bara vilja ligga i sängen en hel dag och slappa! Det skulle vara så skönt! och bättre upp, sängen full av gottis saker och någon att mysa med:D WOW! måste skriva upp det på listan av saker som måste göras:D någon som vill vara med? hihi:P

Idag har jag kommit fram till vad jag ska ha på mig på min studenten! Jag kommer inte hitta en klänning som BARA jag har utan jag får göra klänningen till min egna! Men mer om detta imorgon, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Och just ja! Idag har jag och Malin varit och bokat make up kurs! Jag fick presentkort av moster Anna(med familj), moster Karin, morbror Magnus och mormor&morfar! Vi ska bli sminkade nästa tisdag, alltså den 11/5! Ska försöka fixa bra bilder :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas du får sova gott!!



Kramar

2010-05-03 @ 22:42:47
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0