mysfaktor

Jag måste bara säga att det var hur skönt som helst med ett varmt skumbad! I love it! :D Bara unan sig själv det!
Tips: för extra mysfaktor, ha musik på och tänkt några ljus! släck i taket så blir det helt underbart och så är det bara att koppla av!
Det ända jag saknar i mitt badkar är en sån där huvudkudde ni vet som man sätter på badkarskanten? Det blir inte lika skönt med en vikt handduk precis men det fick duga!

Nu men nylackade naglar(fingrarna) ska jag snart bege mig till sängen. Men ska först smörja in händerna, inge fin med torra händer till nylackade naglar.

god natt sen!


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Vad mysigt!:)

Ska också hoppa in i ett skumbad nu. Bästa

sättet att slappna av verkligen!



Ha en trevlig måndag!<3

2010-05-03 @ 01:17:10
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0