Regnet öser bara ner!

Fy vilket tråkväder idag! Det har regnat och ungefär hela dagen! Irriterande. Men som en av mina mentorer sa..det kan ju regna och ha sig nu så är det bättre till studenten sen för om det skulle vara tvärtom skulle det inte alls vara kul. Och visst är det sant.

Jag kom just hem från skolan, det var inte så jobbig dag idag. Första lektionen så skulle vi jobab klart med ett arbete och det var jag klar med så då var det inget mer på den lektionen och sen hade vi hål ca 3 timmar eller mer och sista lektionen skulle vi bara dit och få närvaro och sen fick vi gå. Det kanske kommer vara såhär de flesta skoldagarna nu fram till studenten. Vi får se. På håltimmen sprang iaf jag och madde runt och letade efter lärare och pratade med dem om betyg och så...(för maddes skull). Skönt att ha fått rätsida på det också.

Jag träffade mamma på stan och hon köpte ett par skor till mig, tygskor dem går alltid åt! tack finaste mamma<3
När jag kom hem så såg jag att mitt överdrag till studentmössan kommit, jag beställde till ett vitt så jag ska skicka tillbaka det andra som jag har. Det blir nog prima.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lungt, det regnar ju trots allt ute;P

Puss!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0