Rensa tankarna

Inte det bästa vädret idag heller om man jämför med igår. Hoppas der blir bättre imorgon.
Jag var iaf ute och gick efter jag käkat. Jag gick till farfar Gunnars grav. Det var jättefint med alla blommorna på alla gravarna och fågelkvitter. När jag gick så plockade jag med mig några blommor, en liten symbolisk gest sådär.
Jag satt mest och tänkte på allt möjligt eftersom att jag inte direkt var så glad när jag gick ut så det var skönt att rensa tankarna.


Gravstenen är inte fixad än..får se när det blir av.


Du är saknad finaste Farfar Gunnar

När jag var där kom det en gammal tant fram och pratade med mig. Och berättade att hon brukar besöka kyrkogården 2 gånger per dagen. Hon tyckte att det var så fint, doftade så gott och var så mysigt nör fåglarna kvittrade. Visst är det! Trevlig liten pratstund.

Nu har jag badat och har många småblåsor på fötterna (inte skönt)! Kanske dags att knyta sig? Då kanske jag är på bättre humör imorgon.

Hoppas eran dag varit bra! Puss

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0