måste ut!

Hej hej bloggen!

Hoppas att allt är prima med er där ute i snön! Här är det sådär. Är jätteförskyld, halsont, ont i öronen och feber. Är så rastlös, ligger bara i soffan! Men idag gick jag faktiskt och köpte nässpray, tack till den som uppfann det! I natt kan jag förhoppningsvis sova hela natten utan att vakna 1000 gånger om.

Drömde eller vet inte om det var en synvilla..iaf så var det en lodjur eller en annat vildkatt djur som stod och tittade på mig vid sängkanten och sedan hoppade på mig men vände mig om och då var den borta. hm...

Jag bryr mig inte om jag fortfarande har feber imorrn...jag måste komma ut!!! Ska ta en sväng med lampan på stan!



Dagens bild! Ser inte så pigg och kry ut men vadå jag ör ju faktiskt sjuk:P

Ha det bra!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Baby Melody's Beauty Blog

Krya på dig sötnos!!

Din ny blogg är ju SUPERFIN!!



Kramar!<3

2010-11-11 @ 02:49:24
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0