Redan November

Hej hallå!
Tänk att det redan är november! Känns som att det var sommar förra veckan eller så:P
Jag kom just hem från stan. Har köpt mystofflor och sen varit och fixat med Lucas överraskning! Hoppas han blir glad men det tror jag nog!:D

Idag fyller pappa 45 år och det måste ju firas. Vi ska baka en citronpaj med marängtäcke till han. Synd att hans ändra present inte hann komma:/ Grattis pappa!<3


Jag med mina mystofflor!


Ja helgen då! Hur ska jag summera det? Skratthelg! Är nog den rätta benämningen. Vi har skrattat hur mycket som helst, har tilloch med fått träningsvärk av det! Det var ju halloween helg! Helt awesome! Börja med fest här sen ut på Nybron men det var helt smock! det var kul men var svårt att komma fram så vi drog tidigare.

Här kommer lite bilder!


Calle och Elin


Jag och Lampan


Poser


Poser


Min dam<3


Calle (jag i bakgrunden)


Linda


Linda och Emma, så kattiga!


Mina supergoda avhuggna fingrar (alla mumsa
på dem)


Jag och min älskade pumpa


Vår fina transa Emil...eller Emilia

Efter korgen körde vi lite efterfest här. Bojan och några kom över sen så la vi oss vid 5.
Som sagt, det var en jättehärlig helg!

Tack alla som gjorde den till den bästa<3

XOXO


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fina ni var! Kul att du hade en bra helg : )



Sv: Men åhhh, hade du velat det!?! Vad typiskt! Hade ju varit superskoj... Ska tänka på det nästa gång!! KRAM

2010-11-01 @ 20:18:54
URL: http://kakan84.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0