södertälje vecka

Hej hej!
Ni kanske undrar varför det varit lite dålig uppdatering? Det är pga att jag är i södertälje och hälsar på syster. Vi har det jätte skojj! Jag var med henne till skolan en dag och det var intressant:P

Just nu så har vi käkat, det var gott med lite fettismat. De har några kompisar över och jag känner mig ganska mycket som 5e hjulet. :/

Imorgon hoppas jag på att vi kan fixa min blogg! Efterlängtat nu. Jag säker efter min bloggdesign, en som jag inte kan få nog utav.
Det blir även en tripp till Stockholm imorgon för att träffa Jonna och Ellinor för en fika! MYS!

Hoppas att ni alla kommer ha en underbar helg! Jag skriver när jag kommer hem igen och då kör vi igång men Dagens bild och Veckans höjdpunkt igen!

XOXO

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0