Soffan är upptagen

Hallå hallå!

Jag fortsätter att vara sjuk..buhu! Efter jag kom hem från stan hade jag inte någon som helst ork kvar så det var bara att inta soffan. Det hemska var ju att jag började blöda näsblod bara sådär och det tog verkligen lång tid innan det slutade också. Det var lite scary.

Men hoppas att allt är bra med er!

Idag är det ju dags för fredagsmys! woho!!! undra var kvällen i soffan har att erbjuda:P Kanske somnar tidigt i soffan. haha. Det visar sig! Hursom helst så är soffan paxad utav mig!

Planerna för helgen är ju bara att ligga och försöka bli frisk. Ska försöka fixa en farsdagspresent också efter som att det är alla pappors dag på söndag!

Nu ska jag titta om jag hittar något roligt på tv!

XOXO

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0