alltid sen

Såg nu att mitt förra inlägg inte publicerades utan bara överskriften! trött man blir då :P

Nu sitter jag och lyssnar lite på music! Och syster hjälper mig med min jacka.

Igår så var vi till vår moster Anna och kussarna! Vi hade spelkväll och det var jätteskojj! Ska inte lova att jag ska lägga upp bilder nu för jag vet hur jag är..jag skjuter bara upp det och sen blir det aldrig av.

Vid två ska vi vara hos mormor och morfar och fira morfar i efterskott! Sen när min bror slutat jobba ska vi fixa iordning pappas present.

Känner att jag behöver städa men har ingen som helst ork till det. Allt känns bara så tungt.
Men men sen som jag alltid är så måste jag nu sätta igång med det som behövs!

Just ja! har bestämt mig för att byta bloggdesign igen!


Ha det bäst! PUSS

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0