Dagen efter

Hej bloggen!
Idag är en segisdag! Vi hade grymt kul igår! Vi var hemma hos mig först sen drog vi ut på krogen. Vi fixade en transa igår och han var sååå fin! På krogen var det smockfullt! Gick knappt att röra sig så vi gick tidigare därifrån för att köppa lite fyllekäk! MUMS!

Jag och Lampan klädde ut oss till hjärter och spader dam, elin till ängel, calle till slaktare linda och emma till leoparder och emil vår egna transa! Det var en sjuktbra kväll/natt. När vi kom hem så kom bojan och några över på lite efterfest men det slutade med filmen supersugen! Vi gick och la oss vid 5 och sen när alla vaknade var vi jättepigga och glada...eller inte:P Vi gick och köpte bakismat!

Nu har alla gått hem och jag ligger i sängen. Ska prata med lampan och se vad som händer ikväll!


DB!

Och jag Lovar att lägga upp bilderna här! Blir troligtvis imorgon! Ha det bäst alla!

XOXO

 

 


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0