Fire Burning

Måndag! Nya tag, ny energi och massa annat...men känner inte energin! Mår fortfarande urk. Varje gång jag äter ngt så mår jag illa.

Och så är jag så jäkla förbannad! JAG VILL HA TILLBAKA MIN KAMERA NU!!! Varför kan man inte hålla fingrarna i styr för? Det var min och sen lampans med + en del annat. Vi är inte så dumma, kamerorna är borta...vi vet vilka som var där och bilder ligger ute på facebook som tyder lite på bevis.
Lampan kommer hem i slutet av veckan men nästa vecka kör vi hårt på utredingen i våra stulna älskade kameror! Då sätter vi på oss hårdhanskarna och tar fram rep + lite annat :P

Ni kanske undrar om överskriften? Det är en låt ofc... ;P

Play safe!<3


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0