Kvällen är räddad

Hallo! Har just kommit hem från pappa. Idag har vi ju varit på kyrkogården och gjort fint på farmor och farfars grav! Vi har också gjort några ärenden men att jag skulle köpa min mascara för halva priset glömdes bort...hehe.

Vi åkte hem till skogstorp köpte lite mat och sådär sen tittade vi på en film.


Den var helt okej faktiskt, men man kanske inte ska äta till den som jag gjorde. haha

Kvällen är räddad, ja ni ser ju min titel på inlägget. Ikväll är det fullspäckat schema framför tv:n! Det börjar med I form med Anna Anka, Desperate Housewives, Cougar Town och till sist The Middle.

TIsdagar är en av mina favorit dagar för det är så många serier jag följer och i serierna kan jag drömma mig in och kan sluta tänka på allt som händer i mitt liv just nu.

Nu väntar tvätten på att bli vikt.

XOXO


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0