Ny dag, nya möjligheter

Hej bloggen!
Ja, ni ser ju min titel..Ny dag, nya möjligheter! Det tycker jag att alla verkligen ska ta till sig utav. Jag ska inte sitta här och säga att alla måste göra det för annars så sitter man bara i samma spår som man alltid gjort innan utan jag har inte tänkt på det alla gånger. Jag har kört i samma spår och inte tänkt vad varje dag kan ge mig alla gånger.

Jag vet ju iofs vad min dag har att erbjuda idag..städning, städning och städning. Men vem vet vad som kommer hända när jag går ut för att hämta mitt paket från posten? Imorgon däremot så är det fest. Och då ser jag möjligheten till att få nya kontakter och skapa flera vänskapsband. Det är ju Halloween också såklart och då får alla möjligheten att skrämmas.

Det är en kompis till mig, eller vi har ju bara snackat på msn men det kan ju utvecklas till vänskap utanför msn med. Ska kolla vad han har för sig imorgon, om han har lust att komma på fest. Men iaf han sa förut (minns inte de exakta orden) "Vad har jag gjort idag som har haft en betydelse eller fått en person att må bättre?".

Nu är det stor tid för mig att sätta igång med städningen om jag ska hinna med allt!


DB!

XOXO

 


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0