Aktiv eller?

Här är man inte speciellt aktiv! Men det ska bli förändring, jag ska iaf försöka göra mitt bästa att bättra mig.
Min syster, Helena, hjälper mig med att fixa min nya header och trots att jag kommer sakna den jag har nu som crazy så gillar jag den nya med!

Vilket härligt väder vi har? regn och rusk! men det stoppar inte mig på mina bästa dagar. Mamma ringde tidigare och berättade att hon glömt kameran så jag ska gå och lämna den lite senare och när jag ändå är på språng ska jag lämna min och lampans lönelapp. 
Ikväll kankse det blir fest! eller man kanske ska kalla det korvparty eftersom det kommer mest killar! Får se vad som sker om malin kan höra av sig någon gång:P  

Nu ska jag fixa lite...men håll i er! snart kommer min nya header!

Ha det bäst i regnet! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja regn och rusk, höst kallas det visst! Ska bli kul att se din nya look på din blogg! Vi kanske ses på kalaset idag?! Kram Anna

2010-09-18 @ 12:59:52
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0