En liten uppmuntran

Idag har varit en liten downdag för mig. Börjar få lite smått panik, det känns som att alla skitgrejjer som hänt tränger in mig i ett hörn ochjag vet inte vad. Skulle bara vilja åka härifrån men det är inte lösningen på allt även fast man får ladda om när men väl är borta.

I ett försök att rensa tankarna med en promenad så upptäckte jag att jag nått fram till min gammel farfars grav. När jag väl var där så sa jag hej och bara tänkte. Men det ända som känns lockande just nu är att dra täcket över huvudet och bara ligga där..ostört. Förstår inte varför allt ska vara så här just nu..Det tar iaf slut på min ork.

Fick syn på en sak som muntrade upp mig lite. Det kanske ingenting för er men för mig, för min blogg, jaaa..det är något! Igår så fick min blogg 109 besök! Det mesta jag haft under tiden då jag bloggat! Så kom gärna tillbaka alla läsare! Skönt att veta att man inte bara skriver för sig själv och ut i intet även fast det kan vara skönt att bara skriva av sig.

Hoppas ni alla haft en bra helg! :) PUSS

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0