mycket har hänt

Här är man på topp när det gäller att blogga! hehe
Mycket har hänt sen sist. Sista kvällen med gänget, kalas och kräftskiva är ju bara en del utav allt.

Jag var på ett event med lampan på nybron, ja..Sista kvällen med gänget! Det var jättekul och kändes som en bra början på slutet av sommaren. Här kommer lite bilder.


Lampis och jag. Calle är i bakgrunden också.


Vi träffade Empa, Totte och Fille och massa annat trevligt
folk på nybron!

Kvällen var lyckad tycker jag..!

Min moster Anna har fyllt år! Grattis ännu en gång!

Hoppas att du fick en underbar dag!

Sen så var det ju kräftskivan också! Och det var jättekul! Vi var i Vilsta hos Annette och Tore i deras husvagn och hade jättetrevligt! Vi körde laget runt och skålade så att alla lärde känna varandra och en lång rad av Lazy skämt och annat smått och gott!


Annette, Min mamma Christina och Lotta.


Mamha Dou(stavning?), Yvinne, Tore och Rolf.


Lena, Anders och Mamha Dou (stavning?)


Erica och kräfta!


Jag och kräfta...mums!

Får inte glöma bort att berätta att jag, Erica och Lotta åkte helikopter över E-tuna! Det var jätteskoj!!!

Hoppas ni har det gott! PUSS


Kommentarer
Postat av: Helena

Men att jag var på besök under samma veva är inget som berättas om :o :p jag kanske var tråkig den helgen??

2010-09-16 @ 07:19:33
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0