Positivitet lönar sig

Torsdag morgon, nyduschad, frukost, musik,sol..det ända dåliga är att jag fortfarande har så ont i ryggen så det känns som att jag ska spy!
Imorse då jag sov som bäst var det ett gäng ungar som stod utanför min dörr och skrek, varför?! Verkligen inte okej.
Torsdag som sagt, idag är det bilträff på vilsta..hm..ska man gå dit och försöka få lite mat iaf? Får se hur ryggen mår.
Just ja! Snart får jag veta om jag kommer in på högskolan i Halmstad! Hoppas verkligen det så jag kan komma bort från denna håla ett litet tag! Det skulle nog göra mig bra. Har haft en jobbig höst/vår med mkt skit och många tårar. Nu när sommaren började bestämde jag mig..det ska bli en ändring. Jag ska inte må dåligt mera eller bli irriterad för minsta lilla. Med positiv inställning och glatt humör kan man väll inte må dåligt? Även fast man försöker dölja det andra. Det har iaf fungerat bra för mig. Jobbat en del nu och det är jobbet som gör att jag mår bättre, faktiskt. Då slipper jag ta itu med mina tänkar lika mkt. Och vad skulle jobbet vara utan bra arbetskamrater? Jag verkligen stormtrivs på Parken Zoo och det är de som jobbar där som gör det! Alltid pepp på att gå dit!
Pratar nu med min vän Mary, vi hade planer på att gå till Parken Zoo och leka lite men blir troligtvis inte så pga min rygg och hon orkade inte heller. Kanske blir stan istället med fika och chill:) Det visar sig!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0